Naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu Naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu

Naar Las Vegas

Door: Mathilda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Mathilda

26 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

We zijn in Vegas!!!
We hebben een lange reisdag gehad en zijn door de Valley of Fire en via de Hooverdam naar Las Vegas gereden. Vanmorgen om 8 uur weggereden en om 6 uur waren we in Las Vegas. Eigenlijk was het voor ons alweer 7 uur (’s avonds) maar we zitten weer op Pacific Time (9 uur tijdsverschil).

Aangezien het nu al iets over 11 uur is en we vreselijk moe zijn, volgen de foto’s op een later moment en misschien ook nog een uitgebreider verslag.

We gaan nu lekker slapen met een prachtig zicht over de verlichte stad…..

• 27 September 2010 - 06:20

Monique Van Trierum:

Wat een adembenemende foto's en het komt allemaal bekend voor. Schitterend de foto's van de Bryce, ik vind hem toch het mooist. Ik ben benieuwd naar de foto's van Las Vegas, kijken of ik nog bekende motels zie, misschien waar ik eigenlijk zou trouwen. Hele prettige vakantie nog en geniet er lekker van.

• 27 September 2010 - 07:21

Kellers & Co:

Nou zeg wat een kort verslag ;-)
    Kan me voorstellen dat jullie snel naar je mandje toe wilden.
    Thuis maar eens snel een rustige vakantie boeken lijkt me zo.....hihi.
    Komt je alles weer bekent voor Mathilda??
    Benieuwd of jullie daar de jackpot winnen !!
    Slaap lekker !

• 27 September 2010 - 13:50

Papa En Mama.:

Nu jullie de schitterende natuur achter je hebt gelaten neem je al een rugzak aan herinneringen en foto's mee, die niemand je meer af kan pakken.En dan nu gaan genieten van andere belevenissen.

We kijken er al weer naar uit.

Liefs,mama xxx

• 27 September 2010 - 16:31

Ma En Pa:

Ik zou zeggen :wel te rusten,maar als jullie dit lezen hebben julliewaarschijnlijk al weer veel achter de rug
    Kunnen jullie alle indrukken nog verwerken?
    Groetjes,,,,,Ma Pa

• 27 September 2010 - 17:12

Alex:

Gooi voor mij 10 dollar in zo'n "slot", 10% van de winst is dan voor jullie ;o)

• 27 September 2010 - 18:45

Kellers & Co:

Oh wat Alex zegt vind ik ook wel een goed idee...ook 10 dollar en maak er maar een filmpje van.
    Succes!!

• 27 September 2010 - 19:49

Wim En Loes:

...en van ons 15 dlr en 15 procent van de winst is voor jullie!!!!

• 27 September 2010 - 21:52

Papa En Mama.:

Nou zeg! Wij willen niet achter blijven en doen mee met Loes en Wim dus... 15 dlr en 15% van de winst voor jullie. Doe wel je best want de lol is voor jullie.

SUCCES.