Onze route - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu Onze route - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu

Onze route

Door: Erwin & Mathilda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Mathilda

01 September 2010 | Nederland, Nootdorp

Beste lezers,

totaal onverwacht is ineens een mail verzonden aan de lezers van onze weblog van vorig jaar.

Wij wisten nog niet of we een weblog wilden bijhouden, maar voor de zekerheid waren we alvast begonnen met een log aan te maken. Nu jullie allemaal een mail hebben gehad, zullen we wel “moeten”…haha…nee hoor we vinden het leuk om te doen en jullie reacties lezen vinden we al helemaal leuk!

Onze reis is dit keer “West of the Best USA” en ziet er als volgt uit:

14 sept: Amsterdam – Minneapolis (Minnesota) – Los Angeles (Californië )
15 sept: Los Angeles
16 sept: Los Angeles – Kingman (Arizona)
17 sept: ‘omgeving’ Kingman (o.a. naar Grand Canyon Skywalk)
18 sept: Kingman – Williams (Arizona)
19 sept: Grand Canyon
20 sept: Williams – Kayenta (Arizona)
21 sept: Monument Valley
22 sept: Kayenta – Page (Arizona)
23 sept: Lake Powell, Antelope Canyon
24 sept: Page – Cannonville (Utah) (via Zion N.P.)
25 sept: Bryce Canyon
26 sept: Cannonville – Las Vegas (Nevada) (via Hoover Dam)
27 sept: Las Vegas
28 sept: Las Vegas – ? (Californië ) (via Death Valley)
29 sept: ? – Mariposa (Californië )
30 sept: Yosemite N.P.
1 okt: Mariposa – San Francisco (Californië )
2 okt: San Francisco
3 okt: San Francisco
4 okt: San Francisco - ? (Californië )
5 okt: ? – Los Angeles
6 okt: Los Angeles – Memphis (Tennessee) – Amsterdam (Noord-Holland)
7 okt: aankomst op Schiphol Airport Amsterdam

Daar waar een ? staat in de route, daar weten we nog niet in welke plaats we zullen overnachten. We zien die dagen wel hoe het gaat en ach…het is de “US of A” dus er is gemakkelijk iets te vinden.

Uiteraard hebben we er super veel zin in. Erwin heeft alle routes al helemaal bekeken, berekend en gezien via Google Earth, Google Maps en Google Streetview (nee, we hebben er geen aandelen van :))

Lieve groetjes,
Erwin & Mathilda

• 01 September 2010 - 18:52

Edith Veldhuizen:

Dat ziet er geweldig uit zeg, wat jullie allemaal gaan doen. Jullie gaan dus niet met een groepsreis, maar hebben deze route helemaal zelf uitgestippeld en hotels gereserveerd? Wat goed!

Het voorgenieten is al bijna net zo fijn als de vakantie zelf, he?

Groetjes,
    Edith

• 01 September 2010 - 19:00

Papa En Mama.:

Leuk om jullie over 13 dagen weer te gaan volgen. We zijn nu al benieuwd naar de verhalen en foto's. Erwin het is toch niet zo dat je de weg al blindelinks kent? ha,ha.

Veel succes verder met de voorbereidingen en het pakken.

Liefs,papa en mama.

• 01 September 2010 - 19:23

Jan En Marjo:

Zo jullie hebben er duidelijk weer zin in. Een heel goede reis en behouden thuiskomst. En we genieten met jullie mee, via dit blog.
    groetjes

• 02 September 2010 - 13:58

Wim En Loes:

wij zijn reueueueuze benieuwd naar de verhalen en foto's.. en we zijn hélemaal niet jaloers, hoor; zeker niet; absoluut, helemaal niet, denken er niet eens aan..

• 03 September 2010 - 13:39

Marjolein:

Ik stond denk nog met mn oude mailadres in de lijst want ik heb het mailtje niet gehad!!!
    Heb mij nu aangemeld met mijn nieuwe adres.
    Leuk hoor weer lekker naar de states!!!

Leuk weer een weblog om te lezen de komende tijd!

Liefs, Lein

• 06 September 2010 - 19:52

Kellers & Co:

Nou dat gaat al weer aardig opschieten.
    Gelukkig gaat Jurre op tijd de deur uit 's ochtends zodat ik lekker de tijd heb om jullie verhalen te lezen...;-)
    Veel succes met de voorbereidingen!!
    Liefs!

• 14 September 2010 - 20:49

Kellers & Co:

Op dit moment zijn jullie onderweg..leuk hoor weer zo'n reis.
    Ik hoop dat jullie een hele goede vlucht hebben gehad zonder te veel oponthoud.
    Ben benieud naar jullie eerste verhaal :-)!!
    Liefs, Gina

Ps Kreeg net je sms-je dat je een veilige tussenlanding hebt gehad..

• 15 September 2010 - 10:42

Pa En Ma:

Ik weet niet of jullie dit ontvangen. sms lukt niet altijd. Heb julle bericht van beide landingen ontvangen,veel genieten maar en tot horens liefs Pa Ma