Relaxed San Marco - Reisverslag uit San Marco, Italië van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu Relaxed San Marco - Reisverslag uit San Marco, Italië van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu

Relaxed San Marco

Door: Mathilda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Mathilda

27 Mei 2012 | Italië, San Marco

Vandaag zal een verslag zijn, dat jullie zal verbazen, zo kort dat het is. We hadden namelijk een relaxdag (jawel…ook die bestaan tijdens onze vakantie) en dus hebben we vandaag:
- ontbeten
- aan het zwembad gelegen en gezwommen
- naar Giardini Naxos gegaan (onderweg een schapenkudde op de weg gezien) om te eten met een ijsje toe
- en verder nix.

Morgen weer een uitgebreider verslag, dan gaan we een rondje Etna rijden.

  • 27 Mei 2012 - 18:52

    Kellers & Co:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
    Eindelijk een foto van een ijssalon en een foto waar jullie ijs eten!
    Sterre verlekkerde zich gelijk al op de kitkat ijs!
    Lekker toch zo'n rustig dagje! wij hebben vandaag ook een lekker vakantie dagje gehouden.
    Doe de Etna de groetjes van ons....doen he?

    xxx

  • 27 Mei 2012 - 18:57

    Wim En Loes:

    Lekker toch, zo'n rustig dagje!! ..
    en voor de rest blijf ik er 'ijs'koud' onder..!!

    liefs van ons

    ps. even mijn toetsenbord droog wrijven ;-)

  • 27 Mei 2012 - 19:04

    Pa En Ma:

    He.he, eindelijk een rustdag.Heerlijk een dag om eens goed te relaxen.
    Een hele mooie foto van jullie beiden.Daar zijn we blij mee.Het doet goed hoe relaxed jullie er op staan.
    Maar zien we het goed,staanjullie er wat ""voller"op? Gelati ????????
    Liefs

  • 27 Mei 2012 - 19:39

    Marjolein:

    Ja hallo ga ik er helemaal speciaal voor zitten om het verslag te lezen ben ik met 1minut klaar haha.
    Is ook lekker een relax dag, ik las hem morgen in!
    Lekkere ijsjes hoor!!!
    Helaas geen Roozeboom gingen precies de andere kant op :-(

  • 27 Mei 2012 - 19:40

    Marjolein:

    Met dat ik op verzenden klik en mn glas pak bedenk ik dat ik gewoon een ijsje ana het drinken was!!!!
    Nieuw drankje van mn moeder: Sorbetijs in een glas water.

  • 27 Mei 2012 - 20:32

    Papa En Mama.:

    Lekker zo'n dag, dat is ook vakantie. En dat ijsje ? Dat is geen ijsje maar een ijs.

    Morgen ben ik best wel jaloers op jullie als je dat rondje Etna gaan doen, geniet er maar heel veel van, 'k ben benieuwd naar de foto's.

    Veel liefs, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Marco

Erwin en Mathilda

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 831
Totaal aantal bezoekers 146128

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 22 November 2015

Patagonië

23 September 2013 - 17 Oktober 2013

Noordoost Amerika

09 Mei 2012 - 30 Mei 2012

Sicilië

14 September 2010 - 07 Oktober 2010

Best of the West USA

04 Oktober 2009 - 01 November 2009

Huwelijksreis

Landen bezocht: