Thuis!! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu Thuis!! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu

Thuis!!

Door: Mathilda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Mathilda

07 Oktober 2010 | Nederland, Nootdorp

Zo…we zijn weer thuis!

Gisteren zijn we zoals plan om 8 uur opgestaan, maar we waren al wakker. We hadden om 6.30 uur een wake-up call uit NL gekregen..iemand die een verkeerde tijdsinschatting had gemaakt. Het leek wel of de US, net als wij, er om treurden dat we naar huis gingen, want het regende al een tijdje. Na het ontbijt zijn we de auto terug gaan brengen. Helaas moet ik bekennen dat ik in mijn vorige verslag heb gelogen…het was geen 5 minuten rijden naar de car-rental, maar slechts 2 minuten. We hadden de auto snel uitgeladen en alles was in orde. De shuttlebus naar het vliegtuig stond al klaar; we zaten goed en wel en de bus vertrok. Ook dat ging dus lekker vlot.

Op het vliegveld hadden we snel alles gevonden en zaten we al snel bij de gate te wachten. Helaas heeft het vliegveld daar niet de faciliteiten als op Schiphol…slechts een enkel winkeltje en iets meer restaurantjes en dan had je het wel gehad. We hebben de tijd vermaakt totdat we konden gaan boarden. Doordat ons vliegtuig te laat aankwam, zijn we 20 minuten te laat vertrokken naar Memphis.

In Memphis zijn we dus ook later aangekomen en op het moment dat we moesten gaan boarden voor onze vlucht naar Amsterdam, stonden wij nog in het vliegtuig dat zojuist geland was. Snel uitstappen, kijken waar we zijn moesten en naar de gate. Maar hier…allemaal winkeltjes! Zag er super leuk uit, maar daar hadden we geen tijd voor. Uiteraard was onze gate aan het eind van de pier, zodat we de langste route moesten afleggen. We hebben ons gemeld aan de balie en daar kregen we nieuwe boardingpassen. We zijn een rij naar achteren verplaatst, zodat we uiteindelijk 3 stoelen met z’n 2-en hadden. Vriendelijke service!!

Het vliegtuig is 5 minuten eerder vertrokken dan gepland en na een hobbelige vlucht, “rough road”, zijn we vanmorgen lekker op tijd op Schilhol geland; ruim een half uur eerder dan gepland. Mijn koffer kwam als eerste, na de business class, de band op en Erwin z’n koffer vlak erna. We stonden dus ook weer snel buiten, waar mijn ouders stonden te wachten.

Die hebben ons thuis gezet en na een bakkie met z’n vieren hebben we de spullen opgeruimd. De koffers zijn inmiddels leeg, de 3e was zit in de machine en wat verder rest, zijn…..mooie, leuke, overweldigende, herinneringen en hééééél veel foto’s van een superleuke geweldige vakantie.

Bedankt iedereen voor het “aanhoren” van onze belevenissen en het bekijken van onze foto’s . Ook bedankt uiteraard voor de reacties op deze site. Dan weet je in ieder geval dat het gewaardeerd wordt….erg leuk.

Voor een ieder die wellicht interesse in deze reis heeft: je kunt je bij ons melden. De route en onze hele beschrijving bewaren we uiteraard!!

Tot wellicht een volgende reis…..

• 07 Oktober 2010 - 14:01

Wim En Loes:

Welkom thuis!!!

sterkte met het wennen aan het 'gewone' leven!!

liefs van ons

• 07 Oktober 2010 - 15:06

Papa En Mama.:

WELKOM THUIS.

Al hebben we jullie lekker al gezien en gesproken laten we de laatste kans van deze vakantie niet onbeschrijfd aan ons voorbijgaan.
    We zijn erg blij voor jullie dat je zo'n grandioze vakantie hebt gehad maar we waren vanochtend toch ook heel blij om jullie weer heelhuids te zien.
    De koffers al leeg en de 3e was in de wasmachine? Jullie zijn vlot!

Nou weer lekker thuis gaan genieten en.... wij houden ons aanbevolen voor de route en de hele beschrijving.

Veel liefs, papa en mama.xxx

• 07 Oktober 2010 - 15:46

Sjaak:

nou, welkom thuis maar weer! Ik mis nu wel de foto's die bij dit verhaal horen...
    Had je je fleecje nog aan?
    groeten uit het mooie ossendrecht en bedankt dat je ons meegenomen hebt op vakantie!!!

• 07 Oktober 2010 - 18:51

Edith:

Welkom thuis allebei. Gelukkig treffen jullie het hier wel met het weer; vooral morgen wordt het erg mooi. Dus dat is goed om te acclimatiseren.

Lieve groetjes,
    Edith

• 07 Oktober 2010 - 19:02

Marjolein :

Welkom thuis!!!!
    Fijn dat jullie zo'n snelle terug reis hebben gehad!!!!
    Ik wil echt ook deze reis een keer gaan maken!!!
    Tegen die tijd weet ik jullie te vinden

Xxx lein

• 07 Oktober 2010 - 19:46

Kellers & Co:

WELKOM THUIS !!!

Nou fijn dat de terugreis goed gegaan is.
    Nu een weekendje Zwaluwhoeve om bij te komen..:-) :-) ??
    Jullie kunnen terug kijken op een geweldige vakantie waar wij ook een beetje van geproeft hebben...bedankt.

Veel plezier met de napret !!

Liefs van ons allemaal!!

• 08 Oktober 2010 - 19:03

PA En MA:

Het is nu vrijdagavond en toevallig kijk ik op de pc en zie jullie bericht.Had eigehlijk niet verwacht dat er nog iets op zou staan. Natuurlijk zijn we weer blij dat alles goed verlopen is en dat we jullie binnenkort weer zullen zien.RUSTIGE AVOND EN SLAAP LEKKER.

• 24 Oktober 2010 - 16:02

Annette:

Jeetje Mathilda, wat een lappen tekst zeg. Maar wel ok natuurlijk. Zoals je weet heb ik een lange reis te gaan 8 december, dus print ik lekker al je verhalen uit, zodat ik deze op mijn gemak kan lezen. Kan niet wachten, want ook deze reis heb ik gemaakt. De mooiste tot nu toe vind ik.
    Ga nu ff naar je reis van Aussie kijken. Ik hoop dat je bij Cairns op het strand geweest bent. Ik weet namelijk niet waar het strand daar is en of je daar lopend naar toe kan. Heb toch het idee, dat we eind januari maar weer eens een keer af moeten spreken hoor. We hebben zoveel te bespreken samen, hihihi.
    Doeidoei

• 24 Oktober 2010 - 16:17

Annette:

Heb net de foto's bekeken van Amerika. Wat gaaf zeg Mathilda. En wat roept het een herinneringen op. Ik vind het wel onwijs gaaf dat je ook bij dat gekke winkeltje geweest bent in Seligman. Reed die geek auto nog rond? We moeten dus ECHT afspreken hoor. Gaaf.

Groetjes