Nog 5 dagen, maar ook nog 1 week - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen, maar ook nog 1 week - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen, maar ook nog 1 week

Door: Mathilda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Mathilda

27 September 2009 | Nederland, Nootdorp

Lieve familie, vrienden, collega's en andere belangstellenden,

ons eerste berichtje op onze site waarop wij onze huwelijksreis gaan bijhouden en waar jullie allemaal van mogen meegenieten.

Het gaat opschieten...nog maar 5 dagen en dan gaan we trouwen. Alles is zo goed als geregeld en we hebben er ontzettend veel zin in, uiteraard...

Daarna, dus nu nog een week, onze reis!
Vorige week hebben we alle papieren van het reisbureau gekregen. Er zijn geen veranderingen sinds dat we de reis hebben geboekt.

Ons reisschema ziet er als volgt uit:

Zondag 4 okt.: Amsterdam - Hong Kong (aankomst 5 okt.)
Maandag 5 okt.: Hong Kong - Denpasar (Bali)
Maandag 5 t/m zaterdag 10 okt.: Sanur (Bali)
Zaterdag 10 okt.: Denpasar - Hong Kong
Zondag 11 okt.: Hong Kong (’s avond laat vliegen we pas)- Sydney (aankomst 12 okt.)
maandag 12 okt. t/m woensdag 14 okt.: Sydney
woensdag 14 okt. t/m donderdag 15 okt.: excursie Blue Mountains (omg. Sydney)
donderdag 15 okt. t/m zondag 18 okt.: Sydney
zondag 18 okt.: Sydney - Alice Springs (binnenlandse vlucht)
zondag 18 okt. t/m maandag 19 okt.: Alice Spings
maandag 19 okt. t/m dinsdag 20 okt.: excursie Ayers Rock
dinsdag 20 okt. t/m donderdag 22 okt.: Alice Springs
donderdag 22 okt. t/m vrijdag 23 okt.: Alice Springs - Darwin (per trein)
vrijdag 23 okt. t/m zaterdag 24 okt.: Darwin
zaterdag 24 okt. t/m zondag 25 okt.: excursie Kakadu National Park (omg. Darwin)
zondag 25 okt. t/m dinsdag 27 okt.: Darwin
dinsdag 27 okt.: Darwin - Cairns (binnenlandse vlucht)
dinsdag 27 okt. t/m zaterdag 31 okt.: Cairns
zaterdag 31 okt.: Cairns - Hong Kong
zaterdag 31 okt. t/m zondag 1 nov.: Hong Kong - Amsterdam

Hopelijk lukt het ons om de site regelmatig te updaten met onze verhalen. Maar ’t zijn op zich landen waar een goed internetsignaal is, dus dat zal wel moeten gaan lukken.

De komende week ben ik al vrij. De laatste kleine dingetjes voor de bruiloft kan ik dan nog gaan doen, het huis aan kant maken én ook alvast de koffers gaan pakken, want ná de bruiloft zal het er op zaterdag niet echt meer van komen.

Hopelijk zullen jullie net zoveel plezier hebben van het lezen van onze belevenissen als dat wij hebben tijdens de reis zelf!

Groetjes, Erwin & Mathilda

• 27 September 2009 - 21:19

Papa En Mama.:

Lief Bruidspaar.

Wat leuk om deze site te zien en zeker te gaan volgen.Maar..... eerst jullie trouwdag waar we echt naar uitkijken en wat een GROOT hoogtepunt ook voor ons is.

Jullie huwelijksreis zal zeker iets moois worden dat is aan het programma wel te zien. We zijn nu al benieuwd naar jullie verhalen en kijken er al naar uit.
    Veel succes met de laatste huwelijksdingen en het pakken van jullie koffers(tassen).

Liefs,
    papa en mama.

• 27 September 2009 - 21:20

Edith:

Hallo Erwin en Mathilda,

Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie reisverhalen, dus kijk er erg naar uit.
    Als Australie net zo'n "snelle" internetverbinding heeft als Nieuw Zeeland, dan zul je er daar niet blij mee zijn. Maar ja, je hoeft je site toch ook niet iedere dag bij te houden?

Zetten jullie op deze site ook wat trouwfoto's? Ben ik ook heel nieuwsgierig naar.

Luitjes, ontzettend veel succes met alle voorbereidingen, en ik volg al jullie verhalen hoor!

Lieve groetjes,

Edith

• 28 September 2009 - 06:46

Wim En Loes.:

We zijn erg benieuwd naar jullie reisverslagen.. het ziet er veelbelovend uit!! Maar er moet eerst nog iets gebeuren!! Tot vrijdag!!

Liefs Wim en Loes

• 28 September 2009 - 08:55

Stijntje:

Hoi Mathilda en Erwin,

Geweldig zo'n reis, een met de glittering van een diamant.
    Wij zijn heel blij om jullie site te mogen volgen. De angst om te vliegen is voor ons tweetjes helaas te groot.

Geweldig, a.s. vrijdag is jullie huwelijk, fantastisch!

Jullie saampjes, fijne daagjes tot vrijdag, en liefs van ons, voor jullie,

Wil en Stijntje

• 04 Oktober 2009 - 09:39

Marjolein:

Hoi Erwin en Mathilda!

Had ff het eerste verslag gemist (ja heel fout van mij)
    Inmiddels zijn jullie onderweg en hebben we Mathilda nog ff gesproken!
    Nogmaals heel veel plezier!!!!

Liefs, lein

• 06 Oktober 2009 - 21:17

Keller & Co:

Hoi,

Ik had niet eerder tijd om te reageren....ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
    Ik zal proberen om een vast moment van de dag te vinden om jullie verhaal voor de kinderen voor te lezen.
    Misschien wel bij het ontbijt...
    Heel, heel, heel erg veel plezier!!

Liefs van ons.