Naar Nootdorp NL - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu Naar Nootdorp NL - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu

Naar Nootdorp NL

Door: Mathilda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Mathilda

17 Oktober 2013 | Nederland, Nootdorp

Na een voorspoedige reis zijn we vanmorgen weer thuis gekomen.

Gelukkig konden we gisteren in het hotel 2 uur later uitchecken dan gebruikelijk, zodat we lekker op de kamer konden blijven hangen tot 12.30 uur. De koffers waren al snel ingepakt - ze zijn de hele tijd eigenlijk netjes gebleven - en dus hebben we onze tijd vol gemaakt met tv kijken: American Pickers....2 gasten die schuren vol oude meuk aflopen in de hoop dat er nog iets waardevols tussen zit. Ik moet zeggen dat er leuke verrassingen naar boven kwamen.

Na het uitchecken zijn we naar het vliegveld gereden, waar ze sinds eind september een nieuw systeem voor het terugbrengen van de huurauto hebben. Alle verhuurbedrijven zitten in één complex en afhankelijk van welk verhuurbedrijf je had, ga je naar de betreffende etage. Handig!! Zonder problemen konden we de auto inleveren en vervolgens de – gratis – shuttlebus naar de vertrekhal nemen.

We wisten al dat we veel te vroeg aanwezig zouden zijn en na het inchecken en de bagage drop-off hadden we nog zo’n 4 ½ uur door te brengen voordat we mochten gaan boarden. Deze tijd is nog snel voorbij gegaan met een hapje eten, een beetje drinken, wat rondlopen, de weinige winkeltjes verkennen, nog een keer wat rondlopen, naar de wc gaan en het laatste uur, gezellig whatsappen.

Het boarden verliep wat ongeduldig – iedereen wilde blijkbaar snel naar Amsterdam – maar uiteindelijk vertrokken we op het geplande tijdstip van 19.20 uur vanaf de gate om 6 ½ uur later – om 7.52 uur vanmorgen – alweer op Schiphol te landen. Het was een rustige vlucht, maar we hebben beiden nauwelijks kunnen slapen. Op Schiphol kwamen – ondanks dat het druk was met bagage van verschillende vluchten – onze koffers vrij snel en konden we door de douanedeuren lopen, waar papa en mama stonden te wachten. Wat een heerlijkheid is dat toch als je opgehaald wordt!

Thuis gekomen nog even een bakkie gedronken en daarna alles maar gelijk opruimen om de jetlag tegen te gaan. Alle wassen zijn inmiddels gedraaid en hangen aan de drooglijn, de koffers zijn leeg, de post en kranten zijn uitgezocht, de boodschappen zijn gedaan, heeft Erwin zelfs het onkruid uit de voor- en achtertuin verwijderd en zijn we beiden fris gedoucht. Nu een lekker happie eten en vanavond niet te laat naar bed. Naar mijn idee zijn we dan gelijk uit de jetlag.

Nogmaals….iedereen ontzettend bedankt voor de reacties. Afgelopen dinsdagavond heb ik nog een verslag “Boston dag 2” op deze weblog gezet. Helaas is er toen geen bericht aan jullie verzonden, dat er een nieuw verslag stond. Jullie kunnen dit verslag tóch nog lezen door in de linkerkolom van deze website op de titel van het verslag te klikken en de bijbehorende foto’s te bekijken.

Tot een volgend reisavontuur!

• 17 Oktober 2013 - 20:00

Papa En Mama.:

Hoi,

Raar dat het niet ging, fijn dat je het op deze manier kon oplossen.

Eigenlijk heb ik in Boston dag 2 alles al gezegd, maar ik vind het leuk om nu toch ook wat neer te zetten.

Fijn dat het afleveren van de auto goed is gegaag.

Ook wij vonden en vinden het leuk om jullie op te halen, gezellig.

Wij zijn nu al benieuwd waar de volgende reis naar toe gaat.

Liefs van ons 2tjes xxx

• 18 Oktober 2013 - 13:24

Edith:

Hallo Mathilda en Erwin,

Jullie vakantie zit er weer op. Welkom thuis! Wat is dat allemaal snel gegaan, he? Maar jullie hebben wel weer een schitterende vakantie gehad.
    Helaas is op het moment dat jullie uit Amerika vertrokken, de shutdown daar opgeheven, en de parken weer geopend. Jammer dat jullie door die shutdown net wat attracties/parken hebben gemist, maar volgens mij niet al te veel, toch?

Maandag weer aan het werk? Komend weekend lekker even rustig aan doen ivm de jetlag?

We spreken elkaar weer.

Hartelijke groet,

Edith

• 18 Oktober 2013 - 23:42

Giacomo:

ja, ook van deze kant bedankt voor het regelmatig uitkomen via deze link en gelukkig in goede gezondheid weer retour op de basis!
    groeten, 55,73 en 88 aan de lady!

• 20 Oktober 2013 - 03:30

Gina:

Was super gezellig What's appen...hihi..en de uurtjes vlogen voorbij...

In ieder geval welkom thuis...gelukkig veilig en wel..ondertussen heb ik je allang weer gesproken.
    Was weer heel leuk om al jullie belevenissen te lezen...op naar het volgende verslag!!

Heel veel liefs!!!

xxxxxx

• 21 Oktober 2013 - 19:23

Bep Van Der Zwan:

Zojuist kwamen je laatste drie verslagen nog eens met de mail binnen. Vreemd hoor,er zit echt iets niet goed bij de site waarbenjij.nu. Ik neem tenminste niet aan dat je nu nog eens een opdracht tot plaatsing hebt gegeven. Jullie zijn gelukkig weer veilig terug en hebben op je gemakje kunnen bijkomen van je jetlag met die vrije dag nog van vandaag. Je kunt terugkijken op een schitterende reis en wij wensen jullie morgen veel sterkte met het oppakken van je dagelijkse beslommeringen op je werk!

• 21 Oktober 2013 - 22:09

Alex:

Zojuist kreeg ik pas de laatste 3 verslagen binnen, de NSA zal waarschijnlijk iets verdachts gezien hebben :P