Voorbereidingen - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Mathilda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Mathilda

28 Oktober 2015 | Nederland, Nootdorp

Lieve lezers,

daar zijn wij weer!!

Vrijdagvond (20.55 uur) vertrekken wij voor mijn droomreis....een lang verwachte reis.....naar Patagonië!

Al jááááren wil ik er naartoe maar Erwin vond het steeds te koud. Dankzij alle reisprogramma's op de nationale en internationale tv de laatste jaren, wil Erwin hier nu ook heen.

De eerste groepsreis van ons samen. Deze reis zullen we met Djoser maken.

We zijn beiden ontzettend benieuwd en hebben er superveel zin in.

Wij hopen dat wij jullie een beetje mee kunnen laten reizen en mee kunnen laten genieten van al het moois dat wij zullen gaan zien. In de hotels waar wij komen is er wifi, dus daar kan het niet aan liggen. Als mijn notebook ook mee wil werken en deze site voor het plaatsen van de foto's bij de verslagen dan kan het niet anders dan dat jullie goede indruk krijgen van deze fantastische streek.

  • 28 Oktober 2015 - 12:48

    Stijntje:

    Hi Erwin en Mathilda,

    Wat geweldig zo'n prachtige reis in het vooruitzicht. Al het goede, al het mooie, en al het plezier met deze reis. Wij kijken weer uit naar iedere keer het prachtige verslag. En inderdaad mogen wij dan een stukje meereizen. Alle succes, kijk uit, en alle liefsss XX

  • 28 Oktober 2015 - 15:18

    Edith:

    Oh, wat geweldig! Staat bij mij ook hoog op mijn lijstje. Jullie gaan daar dus de Perito Moreno waterval bekijken, en schattige pinquins. Gaan jullie ook naar het Vuureiland? Zal wel, he? Ik ben heel jaloers op jullie. Luitjes, geniet lekker van jullie reis, en ik kijk echt uit naar al jullie mooie foto's.

  • 28 Oktober 2015 - 17:01

    Papa En Mama:

    Leuk, leuk, leuk.
    We gaan weer via lappie uitkijken en genieten van jullie komende ( nog 2 nachtjes ) geweldige reis. Lieve Mathilda jouw droomreis gaat in vervulling en ik weet zeker dat Erwin achteraf gaat dromen.
    Wij kijken nu al uit naar jullie verslagen en prachtige foto's.
    Maar eerst wensen wij jullie een voorspoedige reis en een grandioze vakantie toe.
    Veel liefs, we houden van jullie xxx

  • 28 Oktober 2015 - 18:55

    Ella:

    Mathilda en Edwin, ik wens jullie een hele mooie reis toe. Een droombestemming. Beetje jaloers ben ik wel. Maar ik verheug me op jullie verhalen.

    Groetjes Ella en Leopold natuurlijk.

  • 28 Oktober 2015 - 19:45

    Alex:

    Jaloers ;o)

  • 28 Oktober 2015 - 23:45

    Bep:

    Wens jullie een fantastische reis! Lijkt me dat jullie echt gaan genieten van de prachtige natuur daar. Ben ook heel benieuwd naar jullie verslagen en de bijbehorende foto's! Enne....sterkte met de kou al is het daar nu voorjaar!

  • 29 Oktober 2015 - 06:11

    Hans En Herma:

    Mathilda en Erwin, Ik weet zeker dat het voor beide een droomreis gaat worden. Het is een schitterend land. Geniet van alle mooier dingen daar. We verheugen ons nu al op de verhalen en de foto's.

  • 29 Oktober 2015 - 09:54

    Gina:

    Werken en op vakantie gaan tegelijkertijd....wat wil ik nog meer

  • 30 Oktober 2015 - 13:53

    Erna:

    wens jullie een fantastische reis. Patagonië staat ook nog op mijn verlanglijst en waarschijnlijk ook met Djoser. Dus volg ik jullie met extra belangsteling. Geniet ervan!

  • 30 Oktober 2015 - 14:15

    Loes:

    Heel goeie reis en veel mooie dingen beleven!!!

  • 31 Oktober 2015 - 06:15

    Gina :

    Tijdens mijn nachtdienst jullie even opgezocht...op dit moment 6.12 vliegen jullie weer boven land Brazilië.. Nog 4.15 vliegen volgens het schema.
    ..ruim over de helft!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin en Mathilda

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 146052

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2015 - 22 November 2015

Patagonië

23 September 2013 - 17 Oktober 2013

Noordoost Amerika

09 Mei 2012 - 30 Mei 2012

Sicilië

14 September 2010 - 07 Oktober 2010

Best of the West USA

04 Oktober 2009 - 01 November 2009

Huwelijksreis

Landen bezocht: