Enerverende dag... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu Enerverende dag... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Erwin en Mathilda Schluter - WaarBenJij.nu

Enerverende dag...

Door: Mathilda

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Mathilda

07 Oktober 2009 | Indonesië, Batavia

Vandaag is weer een enerverende dag geweest. Na het overheerlijke buffet hebben we een wandeling naar de Mainstreet van Sanur City gemaakt (150 m. van het hotel verwijderd). Daar hebben we een aantal foto’s gemaakt, maar we moeten zeggen: ’s avonds ziet het er gezelliger uit en is het gezelliger.

Daarna maar weer een ligbedje opgezocht. Begonnen onder de bomen vlakbij het zwembad en na weer een drankje aan de zwembadbar te hebben gedronken zijn we naar het strand verhuisd. Gelukkig ligt het hotel aan het strand en niet in het binnenland want dan hadden we regen gehad. Er kwamen me een partij donkere wolken boven land vandaan! Geen drupje op het strand dus het was er heerlijk vertoeven. Vanmiddag heb ik ook nog een tattoo laten zetten.

Onze dagelijkse beweging hebben we ook…als we van het strand naar de kamer lopen, pakken we altijd de trap, omdat we voor de lift om moeten lopen. We hebben kamer 824…dus welke etage? Inderdaad de 4e hier, maar wij zouden zeggen de 3e verdieping…?!?!? Op de kamer lekker gedoucht en dit verslag geschreven met een rosétje erbij. Wisten jullie dat Bali ook z’n eigen rosé heeft? Voor de liefhebber: Hatten Wines, geproduceerd in Sanur. Straks gaan we eten bij …. Erwin is nog aan het twijfelen dus dat lezen jullie morgen wel.

Bedankt voor de leuke reacties op ons eerste verslag. Voor ons is het voor het eerst dat we dit op deze manier doen en we vinden het ontzettend leuk te doen. Zelfs Erwin is benieuwd naar de geplaatste reacties…

Tot een volgend schrijven…

• 07 Oktober 2009 - 10:18

Joyce:

Hey lovebirds,

Klinkt allemaal super, been there myself en was echt super lekker daar. Geniet ze nog met zijn tweetjes en lekker terugkijken op een - wat ik gehoord heb - fantastisch mooie huwelijksdag. Enne.... jullie vakantie duurt nog heeeeeeeeeeeeeel lang. XXXX vanuit een druilerig Utrecht

• 07 Oktober 2009 - 10:25

Wil En Stijntje:

Ha Erwin en Mathilda,

Een tattoo?????

Dank je wel voor het leuke verslag, en liefs van ons, voor jullie.

Wil en Stijntje

• 07 Oktober 2009 - 10:32

Stijntje:

PS.

Mooie Tattoo!!

Liefs, Stijntje

• 07 Oktober 2009 - 12:45

Selina:

Mathillll heb je een tattoo laten zetten?! Haha !!

• 07 Oktober 2009 - 13:25

Mama:

Hoi.

Dat ziet er niet verkeerd uit zeg,ik had wel als een muisje in jullie bagage willen zitten om dit ook te kunnen beleven.
    Mathilda jij een tattoo? Het is wel een lieve, nou Erwin nog.
    Erwin toch!,wordt jij steeds nieuwsgieriger? (grapje).
    Dit is echt leuk he,om te maken en te lezen.

Veel plezier.
    mama.

• 07 Oktober 2009 - 16:09

Wim En Loes:

Hoi Erwin en Mathilda,
    ja dat was zeker een enerverende dag! Je mag wel eens een dat rust nemen. ;)
    Fijn dat alles zo goed gaat.. maar een tattoo laten zetten had ik niet achter je gezocht, Mathilda.. deed het pijn?
    Hij ziet er wel schattig uit.
    groetjes van ons

• 07 Oktober 2009 - 16:35

Hans En Herma:

Ha Mathilda en Erwin,

Super om mee te lezen hoe jullie alles beleven.
    Bali is echt een paradijs, en als het weer goed is helemaal.
    Geniet er van, en ook van alles wat nog gaat komen.

• 07 Oktober 2009 - 17:16

Pa En Ma:

Hallo,Mathilda en Erwin,wij kunnen nu alles ontvangen Het gaat jullie goed zo tezien Hier veel regen Heel leuk al die foto"s enhet reisverslag Hier alles goed Geniet maar Veel liefs

• 07 Oktober 2009 - 18:18

Mare:

Heb je die tattoo echt laten zetten :-? ???
    Nog veel plezier verder!!

xxx Mare

• 07 Oktober 2009 - 18:20

Sterre:

Jullie zijn nog iets vergeten mee te nemen!!
    Jullie zijn mij vergeten :-)) !!
    Leuk die dolfijn.

xx Sterre

• 07 Oktober 2009 - 18:21

Jurre:

Wat een leuk en mooi uitzicht hebben jullie vanaf het balkon zeg!! Mooi met die oceaan.

Heel veel groetjes, Jurre ;-)

• 07 Oktober 2009 - 18:25

Keller & Co:

Hoi, ik heb die tattoo eens goed bekeken en ik denk dat het geen echte is, omdat de huid erom heen helemaal niet rood is. Waarschijnlijk is het een tattoo van henna...( de kinderen denken ook dat het niet echt is, want dat zou je niet durven namelijk...)
    We gaan voortaan iedere avond voordat de jongens naar bed gaan jullie verhaal lezen..gezellig!!
    Nou veel plezier morgen!! Dat is het voor jullie natuurlijk al. ;-)

Liefs, Gina

• 08 Oktober 2009 - 05:59

Edith:

Hallo Mathilda en Erwin,

Zo, dat ziet er allemaal gezellig uit, zeg.
    Jullie hebben het lekker naar je zin, zo te lezen.
    Leuk, die tattoo, Mathilda. Hoe lang blijft die zitten? Een week? hahaha!

En..... lekker uit gegaan gisterenavond?

Wees maar blij dat je niet in Nedeland bent, want de regen komt hier met bakken de hemel uit.

Lieve groetjes,

Edith

• 08 Oktober 2009 - 18:25

Joyce:

.............ik zie nu de tattoo pas!!!!!!!

OH MAN!!!!